התראות
מחק הכל

איטום

2 שרשורים
2 משתמשים
0 Reactions
94 צפיות
(@soheldraw)
משתמש
הצטרף/ה: לפני 2 שנים
שרשורים: 1
פותח נושא  

ארז שלום

לא הבנתי , אתה אומר שלא חייבים להוסיף אף מים תוכל בבקשה להסביר?



   
צטט
(@officeblock-eng-net)
משתמש Admin
הצטרף/ה: לפני 3 שנים
שרשורים: 2
 

סוהיל שלום 

קיימות מספר דרישות שונות לביצוע אף מים:

תקן ישראלי 1752.1 (2013) עוסק בתשתית לאיטום.

בסעיף 3.2.1 כתוב כי נדרש בכל הגבהה לבצע אף מים, אך קיים סייג לסעיף הנ"ל בשלושה מקרים : בשיטת קיבוע יבש (בתנאי), שריון של 15 מ"מ לפחות, מתחת לחיפוי האנכי של האבן.

לשאלות נוספות אשמח להיות לך לעזר.

 

בברכה



   
הגבצטט
לַחֲלוֹק: