ארז שלום
לא הבנתי , אתה אומר שלא חייבים להוסיף אף מים תוכל בבקשה להסביר?
סוהיל שלום
קיימות מספר דרישות שונות לביצוע אף מים:
תקן ישראלי 1752.1 (2013) עוסק בתשתית לאיטום.
בסעיף 3.2.1 כתוב כי נדרש בכל הגבהה לבצע אף מים, אך קיים סייג לסעיף הנ"ל בשלושה מקרים : בשיטת קיבוע יבש (בתנאי), שריון של 15 מ"מ לפחות, מתחת לחיפוי האנכי של האבן.
לשאלות נוספות אשמח להיות לך לעזר.
בברכה